HELSINKI-PÄIVÄ – HELSINGFORS DAG 12.6.2024
LAAJALAHDEN AUKIOLLA ”BAILES CUBANOS EN MUNKKA”

Mikä tunnelma kun Munkkiniemessä salsattiin Banda Caribe Helsingin tanssinopettajan, Geordanis Medinan johdolla.

Kaupunginosayhdistys Munkinseutu ry. yhteistyössä paikallisten yrittäjien Tonelle ja Ukko-Munkki kanssa järjestämä yhteisöllinen tilaisuus!

Stadsdelförening Munksnejden rf. är ett bra exempel på en viktig verksamhet, som skapar gemenskap och trygghet genom sitt aktiva engagemang.

====================================================

PIHAKILPAILU 2024
Järjestämme Munkinseudulla jälleen pihakilpailun, johon asukkaat voivat tehdä ehdotuksia 31.8.2024 mennessä. Pakinnon saannin perusteluina ovat esim. pihan yhteisöllisyys, piha on kauniisti hoidettu, ohikulkijoille silmänilo, historiallisesti kiinnostava. Palkittavalle pihalle myönnämme syksyllä kunniakirjan ja siitä tehdään näyttävä juttu Töölöläis-lehden Munkinseutu liitteeseen.

====================================================

PORMESTARIN ASUKASILTA
Etukäteistietona ilmoitamme, että 10.10.2024 klo 20.00 Helsingin kaupunki tulee järjestämään Munkkiniemen yhteiskoululla pyynnöstämme Pormestarin asukasillan.

Ennen varsinaista pormestarin osuutta klo 18.30-20.00 järjestetään koulun aulassa Pop Up-tori, jossa kaupunkia edustavat asiantuntijat ja toimialat esittelevät toimintaansa ja suunnitelmiaan. Tapahtumasta ilmoitetaan tarkempia tietoja lähempänä ajankohtaa.

==================================================================

Kaatuneitten muistopäivänä 19.5.2024 Munkinseutu ry:n edustajat laskivat perinteisesti kukkalaitteen Munkkiniemen sankarihaudan muistotilaisuudessa.